fredag den 10. juli 2009

rain, rain, rain






Fantastisk dejligt sommervejr vi har os her i Danmark for tiden (ironi).
Det har regnet hele dagen, og jeg synes det er koldt. Sidder med lange bukser, hættetrøje og strømper. Hvad sker der - jeg vil have mit sommertøj på.
Det positive må dog være denne smukke regnbue som jeg spottede mellem bygerne:


Jeg gider ikke være på s.u. mere. Anders kom hjem i dag med en ny mobiltelefon fordi hans gamle havde fået (selvforskyldt= fugtskade, der ville koste 3000 kroner at lave. Derfor valgte han at købe en ny... Den fornemme HTC Magic. Jeg har min gode, gamle SonyEricsson, som jeg har arvet fra Anders. Hans gamle var en Nokia E71.



















































































Så jeg prøver virkelig at holde min misundelse tilbage. Jeg vil virkelig bare gerne have en ny mobiltelefon. Øv!

Aftenen står på biografen, hvor vi skal se "Public Enemies" med de lækre Johnny Depp og Christian Bale.

Ingen kommentarer: