fredag den 24. juli 2009

240709




Jeg har i dag været kulturel for en gangs skyld. Turen gik til Nationalmuseet sammen med Anders. Vi nåede faktisk at se det hele - selvom vi til sidst var mættet af indtryk; Middelalder, Guldalder, Bronzealder, Jernalder, Ægypten, Romerriget, Afrika, Oceanien, Asien, Reformation, Renæssance fortid og samtid. Puha. Jeg synes faktisk, at det var rigtig hyggeligt at gå rundt derinde. Hvis jeg boede i København, tror jeg godt, at jeg kunne finde på at tage derind alene engang imellem og bare gå og kigge.

Frk. Ballonhoved & Hr. Kæmpe mund.

Jeg er ikke så god til at opdatere seneste køb, nok mest fordi jeg faktisk ikke bruger mine penge på andet end mad for tiden. I am so broke! Hvor kan man finde pengetræer? Jeg fik dog købt denne super lækre hættetrøje fra G-star i Kings & Queens her i Næstved. Før pris: 700, Nu: 270. Den nupper jeg lige. Især fordi jeg snart starter i praktik (pædagog), hvor min daglige påklædning skal til at være rigtig kedelig (læs: jeans, tshirt, sneakers og hættetrøje). Denne er både smart og dejligt - og lang. Jeg hader korte hættetrøjer.


Selvom jeg skal til at være kedelig pædagog, gad jeg dog godt eje:


Ingen kommentarer: