mandag den 6. juli 2009

Frisk og frejdig

En meget hurtig beslutning i går eftermiddags betød, at jeg skulle tilbringe natten hos mine forældre. Det er simpelthen så hyggeligt at være hjemme. Jeg har fået min helt egen sove plads i mine forældres gamle soveværelse, som nu er walk-in-closet. Dér ligger jeg på en tyk madras med eget tv, og bliver pusset og nusset om. Vi fik take away, noget så retro som smørrebrød. Jeg har ikke fået smørrebrød i noget lignende to år. Men det smager jo så fantastisk. En med æg&rejer og en med flæskesteg; ja tak, lige ned i min mave.

Da jeg var kommet hjem til mig selv igen begyndte det at regne. Derfor besluttede jeg mig for at hygge lidt om mig selv, så det endte med en tallerken frisk frugter og Sex and the city: the movie




Dagens beklædning:


Haremsknickers (H&M)
Undertrøje (Pieces)
Cardigan (Inwear)
Tørklæde (Pieces)

Derudover har jeg totalt forelsket mig i denne jakke fra den engelsk amazon side, er den ikke lækker??

!BPjIsygBWk~$(KGrHgoH-CUEjlLl1UPiBJ0LnnY,f!~~_1.JPG.jpg


Dagens Sang:


Shout Out Louds - The Comeback

http://www.youtube.com/watch?v=pdP4P6gU8DQ

Ingen kommentarer: