torsdag den 30. juli 2009

300709

Wauw, prøv lige at se, hvad jeg købte i går - amme nam:



Mit store projekt i dag har heddet "Nitter". Jeg fik (har lånt) en boks af min kære mutti, som er fuld af nitter i alle mulige farver og størrelse, værktøj til at fastsætte dem samt mønstre.
Jeg vil rigtig gerne have mine kedelige, sorte Converse sko til at se lidt mere smarte ud.

Look at this:

Boksen med indhold


Favorit nitten


Fem styks nitter, arbejdstid: 20 minutter

Så er de færdige, samlet arbejdstid: 45 minutter.

Hvad synes I? Jeg synes det er rigtig godt, taget i betragtning, at det er min første gang. Desuden er jeg sikker på, at jeg kommer til at bruge disse nitter til en hel masse ting i den kommende tid.

Jeg fik lige leget lidt med mit DSLR her den anden dag, resultatet ser således ud:






Ingen kommentarer: