onsdag den 29. juli 2009

Jeg startede dagen med at forkæle mig selv lidt med en ansigtmaske fra Trendsales. Den skal efter sigende være udviklet af Shiseido - det står der i hvert fald på pakken. Det er noget tykt, sort stads, som man skal passe på med ikke at tvære ud på håndklæder eller vask. Det er lidt svært at vaske af. Så lader man det størkne, og piller derefter masken af. I denne sort maske skulle hudormene nu sidde. Det virkede ikke helt så godt på mine hudorme, som jeg havde håbet. Den tog dog rigtig mange af urenhederne, og efter en vask og creme var min hud virkelig blød. Så den vil jeg da prøve en gang hver 14. dag.

Jeg har været i Næstved storcenter med mine forældre og handle samt spise her til eftermiddag. Jeg fik kun købt mad. Men lækker mad. Mums.
Jeg har cirka set sådan her ud.
Pandora og hjemmelavede armbånd.

Jeg vil gerne klippes, men har ikke råd. Jeg har altid sat mit hår op, så jeg prøvede lige noget nyt.

Shorts (H&M), top (Pieces), cardigan (Zara)


Sandaler (Defeeter)

Ingen kommentarer: