mandag den 27. juli 2009

270709

Så blev det mandag, og det er lig med afgang for Sømanden. Selvom vi ikke er kærester in spe, skal han stadigvæk sendes ordentlig afsted. Så jeg stod tidligt op sammen med ham, lavede morgenmadsplatte til ham og sendte ham afsted med kys og kram. Vi ses i næste uge, Sømand. Se, hvor fin han er - også når han bliver forfulgt af Frk. Paparazzi her.


Morgentræt Sømand

Kan I finde ham?

Derudover er jeg ved at blive vanvittig! Fair nok, at folk har et seksuelt behov, men når de ter hver nat mellem 1 og 2, hver morgen klokken 6 og/eller hver formiddag klokken 10.30 - og vel at mærke højydt hver evig eneste gang, så bliver jeg altså irriteret!

Jeg er ved at blive godt og grundigt syg, tror jeg. Jeg har simpelthen så ondt i halsen, og muligvis feber. Argh! Dog fik jeg stykket et nogenlunde outfit sammen i dag, ser således ud:


Leggins, Tunika (Sisters Point), Cowboyjakke (H&M), Tørklæde (Pieces)

Ingen kommentarer: