tirsdag den 7. juli 2009

Dagen, hvor MJ sendes i graven.



Jeg kom rimelig sent i seng i går (Læs: klokken 2,30), da jeg blev nødt til at starte forfra på mit yndlingsspil til xbox. Normalt interesserer sådan noget mig slet ikke, men Anders købte spillet Fable 2 for noget tid siden, og jeg blev helt nysgerrig efter selv at prøve det af at se på. Anyways, jeg nåede rigtig langt, og opdagede til min store forfærdelse i går, at alt det jeg havde opnået var væk. Så jeg måtte bare starte forfra. Vidunderet ser cirka sådan her ud:


Jeg sov derfor til klokken 12,30. Ups. Jeg blev hentet af min kære farmand og var ude for at handle til 12 dage. Puha, der var godt nok meget mad.

Tjek lige dette:


Nu vil jeg hygge med med hjemmelavet æggesalat i grovpita, og se MJ's mindehøjtidlighed.

RIP MJ - You will always be in our hearts.

Og så endte man da lige med at stortude i to timer.


Ingen kommentarer: