fredag den 31. juli 2009

310709

Jeg har haft en dejlig eftermiddag med Mus, cola og nachos.

Efter lang tids grublen, kom jeg lige til at købe disse sandaler fra Defeeter, da jeg havde et gavekort på 100 kroner, så jeg slap med 200 kroner (regner med at de også kan bruges næste sommer):

Sko nr. 1

Jeg har i forvejen disse, som jeg har været ret glade for. Bunden er dog lavet af tyndt rågummi, så den er mere eller mindre slidt ned. De nye er fast sål - jeg går udfra, at firmaet har fået klager ove den gamle sål. De ligner hinanden utrolig meget, det er kun det forreste på skoen, der er forskellig 1) Nitter 2) Runde dimser


Sko nr. 2

Nu drager jeg snart mod Vordingborg, hvor jeg skal tilbringe tiden indtil søndag hos Søs, Kim og Yngste Niece. Så ingen blog før søndag.
God weekend :-)

Ingen kommentarer: