torsdag den 23. oktober 2008

It's raining men!






Så måtte jeg endelig tage mine vanter i brug. Det er ved at være ret koldt udenfor. Men solen skinner, så humøret er bare i top.
I går var jeg med min mutti og min skønne niece inde for at se premieren på den nye High School Musical film. Og jeg synes altså, ham Zac Efron er ret lækker. Så her kommer mine bud på lækre fyre (ja, i følge Steiner er jeg stadig i den sidste del af mine barne-fase, så jeg må gerne)



Top 5:
Jake Gyllenhaal - jeg har haft en semi crush på ham siden Donny Darko. Der er et eller andet med de blå øjne, som bare er helt amazing.
Gerard Butler - hvor skal jeg begynde? De fleste mennesker lagde mærke til ham i filmen 300, men jeg blev allerede opmærksom på ham i Phantom of the Opera, hvor han var denne her mystiske mand. Hans engelske accent er charmerende, og læg lige mærke til hans muskler. Amen, perfect! For nylig så jeg filmen P.S I love you, og hvor er spiller han bare en dejlig mand (jeg er sikker på, at rollen er som taget ud af hans virkelige liv)
Jude law - endnu en fantastisk englænder. Han er pretty boy trying to be bad. Og det virker. Han har nogle dejlige øjne, og en symmetrisk ansigt, der udgør 1 stk. dejlig mand. 
Johnny Depp - hvilken kvinde synes ikke, at han er en lækker mand? Jeg tror, at det er hans badboy (ikke 50. cent badboy), rå attitude, men alligevel følsom, der bare er enormt tiltrækkende. Hans rolle som Captain Jack Sparrow satte uden tvivl mange kvindehjerte i brand.
Zac Efron - hvad ville en top 5 være uden ham? Han er nok mest kendt som den syngende basketball-spillende knægt i High School Musical 1+2+3. Alle de store magaziner har allerede kåret ham som værende den nye Leonardo DiCaprio. Personligt synes jeg, at hvis han vil være den helt store kanon indenfor skuespil, må han takke nej til en kommende HSM 4, og begynde at opsøge mere udfordrende roller. Men hans lækkerhed. Tilpas veltrænet, tilpas drenget, tilpas mand. Og så har han et smil, der er dødfrækt!

Ingen kommentarer: